Sponsor Reklam





tığla çocuk atkısı Modelleri Anlatımlı !! 2014

atkılı bere

benzerini gülderenin bloğunda görmüştüm.onun tarifinden de biraz esinlendim.100 ilmekle başladım.3 sıra haraşo ördüm.sonra saç örgüleri yerleştirdim. 5ters+6düz+8ters+6 düz…8 ters+6düz+5ters.4 sıra böyle ördükten sonra 6 düzleri birbiriyle çaprazlayarak saç örgüsü yaptım.

sonra 8 sıra aynı şekilde örüp,işlemi yineledim.5.burgudan sonra 8 ilmek olan tersleri 4 sırada bir ikişer azalttım.yani önce 6 ya,sonra 4e,sonra da 2 ye indirdim.8.burguda ilmekleri bir iğneye geçirip(kesmeden)büzdürerek diktim.

arkasını da dikince beremiz bitti.sonra arka ortasından 12 ilmek sonra 20 ilmek çıkardım.(bu bir tarafın atkısı olacak.)sonra aynısının simetriğini de diğer taraf için ördüm.20 ilmeği 3 sıra haraşo ördükten sonra 1 örüp 2 dolayarak sırayı bitirdim.


arka sırada doladıklarımı şişten çıkarınca böyle uzun ilmekler oldu arada.16 tane haraşo bölümü olunca kestim.ucuna ve tepesine püskül taktım







tığla çocuk atkısı, tığla çocuk atkısı modelleri, tığla çocuk atkısı Nasıl Yapılır, tığla çocuk atkısı Anlatımı, tığla çocuk atkısı Video gösterişi, 

Labels: , , , ,



Leave A Comment: