Sponsor Reklam





Renkli Kağıttan Patik Anlatımı

Renkli Kağıttan Patik Anlatımı !!

 Renkli Kağıttan Patik Tekniği
 Renkli Kağıttan Patik Tekniği
Merhaba arkadaşlar  sizlere bugün çok farklı bir teknik den bahsedeceğim bana da ilginç  geldi bilemiyorum malzemesi varmı dır  türkiye de umarım vardır diyeceksiniz ki  malzemesi yoksa niye konu açıyorsunuz face de bir yabancı sitede gördüm çok beğendim dedim sitemiz de açayım konu belki bu tekniği bilenler vardı bir nebze de olsa katkı da bulunayım hem değiş bir konu hem de fikir edinmiş olur dedim umarım iyi yapmışımdır ama bitmiş hali güzel olmuş tabi bu giymek için değil bir yerlere  farklı şekiller de kullanabileceğiniz bir kağıt patik malzemesi çevirisin den anladığım kadarıyla tamamen kağıt dan yapılmış olması ama şu var ki bizde buna benzer malzeme var onuda bildiğim kadarıyla kağıt dan sert biraz sepet gibi şeyler ördüklerini biliyorum bu patik süs olarak istediğiniz şekilde kulana bilirsiniz içine çiçek konulabilir çocuklar için kalemlik olabilir hediye sepeti olabilir vitrin için aksesuar olur yani benim aklıma gelen bunlar sizler daha farklı kullana bilirsiniz link ki vereceğim sitede baştan sona hepsini resimlemişler umarım faydalı olur yapacaklara resimleri aldığım site yöneticilere de teşekür ederim değişik konular için şimdi den herkese 
 Renkli Kağıttan Patik Tekniği
 Renkli Kağıttan Patik Tekniği
 Renkli Kağıttan Patik Tekniği


Labels: , ,



Leave A Comment: